Vrátenie tovaru a reklamácie

Potrebujete vrátiť objednávku z nejakého dôvodu alebo reklamovať tovar? Neviete, ako nám poslať tovar späť? Máme systém, ktorý vám to uľahčí.

Svoj tovar môžete zabaliť a odviezť na akékoľvek výdajné miesto Zasielkovny, ktoré máte po ruke. Nebudete platiť nič.

  • Ak ide o reklamáciu, po doručení tovaru do nášho skladu vám vrátime celú sumu vrátane poštovného.
  • Ak ide o vrátenie tovaru, po jeho doručení do nášho skladu vám vrátime sumu za tovar. Pri vrátení tovaru je zákazníkovi strhnutá doprava v čiastke 2€ z celkovej hodnoty objednávky.

Ako to všetko funguje?

  1. Vyplňte nižšie uvedený formulár a uveďte, či ide o "Vrátenie tovaru" alebo "Reklamáciu", a po vyplnení vám pošleme jedinečný kód.
  2. Tovar vhodne zabalíte. Môžete použiť pôvodný obal.
  3. Zásielku odnesiete na akékoľvek podacie miesto Zásielkovne.
  4. Obsluhe nahlásite 8-miestny kód vrátenia, ktorý je jedinečný pre náš e-shop. Pošleme vám ho vopred.
  5. Obsluha Zásielkovne na základe kódu vygeneruje štítok a ten nalepíte na zásielku.
  6. Zásielku si na podacom mieste vyzdvihne kuriér Zásielkovne a odvezie ju späť k nám do skladu.

Je to úplne jednoduché, nemusíte vypĺňať adresu ani nič tlačiť. Jediné, o čo vás požiadame, je zabaliť tovar a priniesť ho do Zásielkovne.

K úspešnému vybaveniu vášho problému využite formulár nižšie.