Nákupný radca

FAQ - Často kladené otázky

Neprišiel mi zľavový kupón na prvý nákup.

Je možné, že sa e-mail so zľavovým kupónom schoval v zložke spamov či promo akcií. Skontrolujte teda najskôr tieto zložky. Ak zľavový kupón ani tu nenájdete, kontaktujte nás na 220 924 333 alebo prostredníctvom e-mailu na objednavky@natima.sk.

Zľavový kupón mi nejde uplatniť.

Pokiaľ sa jedná o zľavový kód na prvý nákup, tak túto zľavu je možné uplatniť iba pri objednávke nad 40 €. Skontrolujte teda hodnotu objednávky bez dopravy, prípadne platnosť zľavového kódu, ktorá je uvedená v e-maile. Pokiaľ však všetky podmienky na uplatnenie spĺňate a stále vám nejde kupón uplatniť, kontaktujte nás na 220 924 333 alebo prostredníctvom e-mailu na objednavky@natima.sk.

Chcem zmeniť obsah objednávky.

V tomto prípade nás čo najskôr kontaktujte na 220 924 333 alebo prostredníctvom e-mailu na objednavky@natima.sk a my s vami zmenu obsahu objednávky vyriešime. Objednávky expedujeme v ten istý alebo nasledujúci deň, preto je dôležité nás kontaktovať čo najskôr, aby objednávka od nás neodišla.

Chcem vrátiť alebo reklamovať tovar.

Reklamaci a vrácení zboží je možné vyřešit prostřednictví našeho online formuláře, který naleznete TU.

Chcem objednávku stornovať.

Stačí nás kontaktovať na 220 924 333 alebo prostredníctvom e-mailu na objednavky@natima.sk a my manuálne vašu objednávku stornujeme.

Nefunguje mi platba kartou cez platobnú bránu GoPay

Ak sa vám platba cez platobnú bránu nedarí, tak vám v blízkej dobe príde e-mail s tlačidlom pre opätovnú platbu (skontrolujte si tiež záložky spamu a promo akcií). Pokiaľ vám platba stále nefunguje, kontaktujte nás na 220 924 333 alebo prostredníctvom e-mailu na objednavky@natima.sk a my s vami skúsime problém vyriešiť alebo zmeníme spôsob platby.

Chcem zmeniť spôsob dopravy či platby.

Nie je potrebné robiť novú objednávku. Stačí nás kontaktovať na 220 924 333 alebo prostredníctvom e-mailu na objednavky@natima.sk a my vám so zmenou dopravy či platby pomôžeme.

Chcem zmeniť adresu doručenia alebo výdajné miesto.

Pokiaľ chcete zmeniť výdajné miesto, tak si najskôr pripravte adresu alebo meno nového výdajného miesta. Adresy výdajnom miest môžete nájsť na tomto odkaze: Packeta (Zásielkovňa). Pokiaľ máte nové výdajné miesto vybrané, alebo iba chcete zmeniť doručovaciu adresu, kontaktujte nás na 220 924 333 alebo prostredníctvom e-mailu na objednavky@natima.sk a zmenu spoločne vyriešime.

Váš e-mail je označený ako phishing, čo to znamená?

Tento problém sa vyskytuje predovšetkým, ak máte e-mailovú adresu gmail. V e-maile často používame odkazy na stránky tretích strán pre trasovanie zásielky, platobné brány a podobne, čo e-mailové schránky niekedy môžu vyhodnotiť ako phishing. Ak sa s týmto problémom stretnete, e-mail jednoducho označte ako "nejedná sa o spam/phishing" a naše e-maily vám už budú chodiť správne.

Čo znamená dátum "MFG" na niektorých produktoch?

U niektorých produktov výrobca neuvádza dátum spotreby, ale iba dátum výroby (anglicky manufacturing - skratka MFG). U týchto produktov všeobecne platí, že ich dátum spotreby je presne 2 roky od dátumu výroby..